niedziela, 4 maja 2014

Właściwe proporcje

Zaczęło się od facebooka, gdzie na tablicy znajoma zamieściła tabelkę idealnych proporcji dla kobiety. Z racji niskiego wzrostu - nie łapałam się w tej tabeli, więc wygooglałam sobie taki oto kalkulator:
Kalkulator idealnych proporcji ciała
Image courtesy of photostock
FreeDigitalPhotos.net

To co przeczytałam oczywiście słusznie potwierdziło to, co wiem od zawsze: obwód w udach mam znacznie za duży.
Moje idealne wymiary:
Biust:
82.9
cm 
Biodra:
85.0
cm 
Talia:
59.0
cm
Ramiona:
92.9
cm
Szyja:
30.3
cm
Udo:
46.0
cm
Kolano:
32.8
cm
Łydka:
30.8
cm
Kostka:
18.0
cm
Długosć nóg:
77.0
cm

Zawsze przerażał mnie fakt, że mój obwód w udach i w talii różnił się nieznacznie. 2 tygodnie temu, gdy znalazłam tą tabelę miałam w talii 67cm, a w udach 54cm (!!!). Teraz po 2 tygodniach talia spadła do 64, a uda do 52. Zawsze w talii było mi łatwiej zmniejszyć obwód, zresztą dopiero wraz ze zbliżaniem się do 40stki obwód w tym miejscu zaczął przekraczać 60cm. Natomiast uda to zawsze był mój słaby punkt. Zobaczymy jaki efekt będzie po 30dniowym squat. Jednak dojście do idealnych 46cm wydaje mi się celem nierealnym.
Może Wy macie jakieś sprawdzone metody na wyszczuplenie tej części ciała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz