czwartek, 8 maja 2014

Pięknie wcięta talia – mój trick

Kobiece ciało, aby było piękne i seksowne ma kilka elementów, które są odmienne w stosunku do ciała męskiego. Jedną z takich różnic jest talia. Musi być wyraźnie zarysowana, żeby kobieta była widziana jako atrakcyjna w oczach mężczyzn. Psychologia kusi się wręcz o wyliczenia, że na akrakcyjność kobiety ma wpływ stosunek między obwodem w talii, a w biodrach.
Ten idealny stosunek to 0.7, podświadomie odczytywany jest jako symbol zdrowia i płodności, Co ciekawe, nieistotna jest tu miara obwodu samego w sobie, ale ich stosunek. Zarówno kobiety szczupłe, jak i puszyste mogą być tak samo atrakcyjne, pod warunkiem utrzymania proporcji między talią a biodrami. Z badań naukowców wynika, że figura klepsydry, w męskich oczach jest bardziej atrakcyjna niż długie nogi, czy duży biust.
Jak obliczyć współczynnik talia-biodra?
  1. Przy pomocy miary krawieckiej zmierz najwęższy punkt swojej talii.
  2. Następnie znajdź najszerszy punkt bioder i również go zmierz.
  3. Podziel wartość z punktu 1. przez wynik z punktu 2. Właśnie wyliczyłaś swój współczynnik :).
Niestety, wiele kobiet ma problem z pięknie zarysowaną talią. Mam na to swój trick: jeden niezawodny przyrząd, który w ciągu tygodnia zmniejszył obwód w mojej talii o 3cm!!!
TWISTER
Przyrząd można kupić już za 20-30zł, więc inwestycja niewielka. Ja mam taki ze słupkiem do trzymania się, ale przecież zawsze można trzymać się szafy, futryny, czy innej stabilnej podpory.
Przez tydzień robiłam 300-500 skrętów. Ważne było, aby górna część ciała pozostawała jak najbardziej nieruchomo (najlepiej wykonywać te ćwiczenia przed lustrem, żeby kontrolować własne ruchy), kręcimy ciałem od pasa w dół. Same przekonacie się, że efekt tych ćwiczeń jest wyśmienity.
Dodatkowo na plus dla Twistera jest fakt, że ma zbawienne działanie na kręgosłup. Od czasu do czasu dopadają mnie bóle, które ustępują właśnie po ćwiczeniach na Twisterze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz